Efikasna komunikacija je ključ uspeha bilo da je u pitanju kontakt sa poslovnim partnerima, klijentima, kolegama ili nadređenima. U različitim situacijama se ispoljava značaj jasnog informisanja, razumevanja i dogovora koje postižemo upravo kroz komunikaciju. Kroz trening učimo da personalizujemo svoj pristup i prilagodimo svoju komunikaciju sagovorniku, kao i da svesni kanala komunikacije, obezbedimo prenos svih bitnih informacija, razumevanje poruke koju šaljemo ili primamo i uspešno rešimo konflikte ukoliko do njih dođe.
Jedan od osnovnih elemenata kojem posvećujemo pažnju je prepoznavanje potreba sagovornika kojem se obraćamo sa određenim ciljem i usaglašavanje, koje dovodi do uspešne realizacije ciljeva i dogovora. Potrebama sagovornika treba da se obratimo na način koji oni, prema svojim stilovima percepcije i ponašanja, najbolje mogu da razumeju. Važno je, pri tome, uspostaviti most poverenja između nas i našeg sagovornika.
OSNOVE KOMUNIKACIJE
- Prvi utisak
- Rapor – biti na istoj talasnoj dužini sa drugima
- Tehnike za uspostavljanje mosta poverenja – rapora
- Prepoznavanje i procena nivoa pažnje i percepcije sagovornika
- Efektivno korišćenje glasa (ton, modulacija, jasnoća, ritam, emocije)
- Neverbalna komunikacija – važnost neverbalnih signala u komunikaciji
- Fleksibilnost u komunikaciji
RAZLIČITI KOMUNIKACIONI STILOVI
- Različiti stilovi komunikacije (rad uz upotrebu SDI profila učesnika)
- Kako se ponašamo kada je sve ok
- Kako da razumemo ljude sa drugim stilovima komunikacije
- Promena ponašanja u stresu – uzrok nesporazuma i konflikata
- Pozicija ”Ja sam OK-Ti si OK”
- Kako koristimo naše vrline i kada ih drugi vide kao slabosti
EFIKASNA KOMUNIKACIJA
- Aktivno slušanje i prepreke slušanju
- Drugi su različiti – kako prilagoditi stil komunikacije sagovorniku
- Asertivni govor – različite tehnike asertivne komunikacije
KOMUNIKACIJA U USLOVIMA POVEĆANOG STRESA
- Najveći izazov u komunikaciji – konstruktivna kritika
- Negativna povratna informacija na asertivan način
- Rešimo asertivno konflikt
Trening se organizuje kao jednodnevni program u trajanju od 7 sati i bazira se na kombinaciji interaktivnog predavanja i vežbi.
Predavač: Tatjana Šokčić – Poslovni konsultant i NLP trener
Investicija za trening: 16.000,00 din + PDV. Iskoristite popust od 15% avansnim plaćajem (do 05.novembra) ili slanjem više od tri učesnika na trening. Konačna investicija sa uračunatim popustom iznosi 13.600,00 din + PDV.
Vreme održavanja: 15.novembar 2019. od 09h do 17h
Mesto održavanja: HR Centar, Resavska 48, 1. sprat, stan 12
Dodatne informacije: +381 60 55 00 596, jelena.kovacevic@hrcentar.rs
[prijava]